آوايا محصول جديد خود، AVAYA AVA را معرفی كرد.
آوايا اعلام کرد به پیشرفتهایی در ارائه و تجميع فنآوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) در مراکز تماس، برای بهبود تجربهی مشتری نائل شده است. Avaya Ava، یک معماری هوش مصنوعی جدید شامل پردازش زبان طبیعی، یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل نوآورانه است كه توانایی ارتباط با مشتری را از طریق رسانههای اجتماعی و سیستمهای پیامرسانی فراهم میکند.
Avaya Ava یک راهكار پیامرسانی مبتنی بر ابر است که قابلیتهای جدید هوش مصنوعی را برای تركيب پیامهای اجتماعی و اتوماسیون تعاملات دیجیتالی ارائه میدهد. آوايا آوا در ابتدا به عنوان بخشی از انجمن پشتیبانی آنلاین Avaya معرفی شد، كه به مشتریان و شرکای تجاری کمک میكرد سؤالات خود را در مورد راهكارهای Avaya بدون دخالت انسان پاسخ دهند. آوا در حال حاضر تکامل یافته است و شامل قابلیتهای AI، تکمیل نمونه کارهای تجربهی مشتری Avaya و راهكار ایده آل برای هر مرکز تماس برای نوسازی زیرساخت های خود با AI است.
Avaya Ava میتواند با مشتریان با استفاده از شبكههای اجتماعی، کانالهای چت و پیامرسانی ارتباط برقرار کند و پشتیبانی خودكار آنی ارائه دهد و خدماتی به خوبی خدمات مبتنی بر اپراتور، به مشتری ارائه دهد. Ava در حين پشتيبانی، سابقهی کامل تماس مشتری را با حذف اطلاعات تکراری و مراحلی که قبلاً گرفته شده، به اپراتورها منتقل میکند.
توانایی هوش مصنوعی در استخراج چند زبانه، تشخيص زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل محتوا و احساسات، مقیاس و کارآیی Avaya Ava را به عملیات مراقبت از مشتری گسترش میدهد. آوا میتواند از 34 زبان، فیسبوک، توییتر، ویچت و لاين پشتیبانی کند. رویکرد باز API، یکپارچهسازی با راهكارهای AI شركتهای ديگر را از طريق Avaya A.I.Connect فراهم میکند.